
Rozbor reklamy
Obsah reklamy
V reklamě jsme mohli vidět vtipnou životní situaci a známého herce Pavla Lišku. Reklama popisuje příběh muže na plese, který postupně vyhrává všechny ceny z tomboly. Hlavní sdělení reklamy je, že pro nás vodafone má lepší výhru- ke všem tarifům neomezené sms zdarma.
Cílová skupina
Myslím si, že reklama oslovuje všechny věkové kategorie kromě dětí, neboť ty to ještě moc nechápou z důvodu, že na plesy nechodí. Mladí i staří chodí na plesy, neboť se jedná o typickou zábavu v povánočním období. Také v tohle roční období by měla být vysílaná , neboť v lidech evokuje ,,těšení se na ples". Měla by být vysílána spíše ve večerních hodinách, neboť v tuto dobu se většinou plesy a podobné akce odehrávají. Reklama je typicky česká, takže bych ji zařadila před pořad uvolněte se prosím, český film nebo nějakou komedii.
Přesvědčovací techniky
Reklama se snaží zaujmout svým vtipem a taky tím, že je natočena v běžné životní situaci. Velmi mě pobavil pohled na otrávené lidi, kteří stále nevyhrávají..připadala jsem si, jakobych byla v dané situaci já. :). Reklama zaujme zvláště čechy. Přistěhovalce asi moc ne, neboť se této zábavě většinou moc nevěnují. Za hlavní myšlenkou reklamy je skryté sdělení vodafonu o jejich tarifech a službách které jsou pro nás výhrou.
Hodnoty
Na reklamě se mi líbí že je v í zobrazován běžný život a je zahraná běžnými lidmi, kteří nejsou nijak vyumělkovaní. Člověk se dokáže vžít do situace a reklama ho může skutečně pobavit. Líbí se mi, že neobsahuje žádné násilí, egoismus ani předsusky.
Obrazy a hudba
Hudba nás může dostat do plesové nálady a způsobí to, že si připadáme, jakobychom tam byli taky. Reklama se odehrává na hasičském plese. V prostředí vesnice ( dle mého úsudku). Na lidi působí mile svou běžností a obyčejností.